Recomandazioni di almacenamentu di peptide
1.Petidi chì anu bisognu à esse guardatu à longu andà si deve esse guardati in buttiglii secchi è priservati in forma di polvere lyofilizzata, preferibile almacenatu à -20°C in u bughju, cù -80°C essendu ancu megliu.
2.Hè cunsigliatu di aliquot i peptidi per evità a degradazione di u produttu causatu da i ciculi ripetiti di creme.
3.Pepettie chì cuntenenu scontru, cys, o u trp sò propensi à l'ossidazione, cusì anu da esse guardatu in un ambientu anaerobicu à prevene l'ossidazione.
4.Prima di utilizà i prudutti congelati, i buttigi o i tubi sò deve esse caldi à a tempercia di a amazione in un ambiente secca per impedisce u moistura da entrata quandu siva cun affettata l'efficacità di l'effection.
Suggerimenti per a dissoluzione di peptide
1.A solubilità di peptidi hè affettata da a so sequenza è mudificazioni. Hè cunsigliatu di realizà una prova solubilità nantu à una piccula quantità di u peptido prima di dissolve tutti i peptidi.
2.Pudete prima calculà a durata di u peptide. In generale, pepettivi cù menu di 6 aminoacidi ponu dissolve in acqua; Eppuru, quandu a lunghezza di a catena suffei 6 Amino, l'Amidi, e so solubilia principalmente da a carica generale è idrophobiccia generale èdrophobicità.
3.Se a durata di a catena di peptide superia da 6 Aminochi, pudete in riferimentu à a tavula quì sottu per calculà a carica tutale di a pepta.
Tempu post: 2025-09-10