Testagen: Un studiu speculativu di peptidi endogeni

Testagen hè un peptide endogenu, chì hè una sequenza d'aminoacidi di catena corta sintetizzata naturalmente in l'organismu è hè un peptide attivu presente naturalmente in u corpu umanu. Testagen hà attiratu l'attenzione generale in i campi di a biologia è a ricerca scientifica per i so effetti nantu à l'anziane cellulare, a riparazione di tissuti è l'omeostasi.

Ricerche nantu à l'anziane cellulare

L'anzianu cellulare hè un statu stabile di arrestu di u ciculu cellulare, generalmente causatu da fatturi cum'è danni à l'ADN, stress oxidativu è attivazione oncogen. Hè un prucessu in quale e cellule perdenu gradualmente a so capacità di proliferazione è a so funzione fisiologica dopu à parechje divisioni, chì serve com'è un marcatu impurtante di l'anziane.

 Sicondu a ricerca, Testagen pò interagisce cù viaghji ligati à l'anziane cellulare è potenzalmentu influenzà e vie di signalazione di i regulatori chjave cum'è p53, p21 è p16.

aed864fd549b54c701577d9de71ac0f7

Ricerca di rigenerazione tissutale

Testagen mostra ancu u putenziale in u campu di a riparazione di tissuti è a regenerazione. A capacità di u corpu per riparà i tessuti danati diminuisce gradualmente cù u tempu, purtendu à e malatie degenerative cum'è l'Alzheimer è u Parkinson. I studii suggerenu chì e cellule senescenti, per via di u so fenotipu secretoriu assuciatu à a senescenza (SASP), ponu impedisce a rigenerazione di i tessuti, prumove a inflamazioni cronica è interferendu cù a funzione di e cellule staminali. In teoria, Testagen pò prumove l'espressione di proteine ​​​​cum'è Transforming Growth Factor-β (TGF-β) è Vascular Endothelial Growth Factor (VEGF) per influenzà i meccanismi di riparazione di tissuti. Queste proteini ghjucanu un rolu chjave in a cicatrisazione di ferite è angiogenesi.

Ricerca in Neuroscienze

A ricerca suggerisce chì Testagen pò regulà e vie di signalazione neurale è influenzà a furmazione di novi neuroni in u cervellu. Testagen pò stimulà a neurogenesi interagisce cù fatturi neurotrofichi cum'è u Fattore Neurotroficu Derivatu da u Cervellu (BDNF) è u Nerve Growth Factor (NGF), supportendu cusì a sopravvivenza è a crescita di i neuroni.


Postu tempu: 2025-10-21