1. Attività antibatterica
Petidi attivi Antibatterichi sò generalmente derivati da l'animali, e piante, e microrganismi, o ottenuti attraversu l'insetti immune. I Populi più matibacteriali sò cumposti da menu di 50 aminoiteficii, mostranu caratteristiche di carica basa, pusitivi, primi custituitu da Lysine è Argininu. Possete e duie pruprietà hishophiliche è idrophiliche. L'idrophilicità permette di dissolve i fluidi di u corpu, formanu a liephilità chì portanu à a membrana di a cellula bacteriali finu à a morte. Peridi in antibacteriali dimustrà effetti lethal forti letali contr'à qualchi batterie, Fungi, Protozo, Viruss, è Ciellu di u Truccu. I prucessi clinichi anu ancu dimustratu chì i peptidi antibacteriali ponu spettà a capacità di rispettà a capacità di u corpu, è ch'elli sò menu pussibuli sviluppà a resistenza in u corpu, indendu una putenza di riciedi di applicazione di prospettive di applicazioni.
2. Immunività
Parechji petidi petidi derivati da e piante è l'animali anu a funzione di l'immunità. I ricercatori anu riscrittu percipiti cundiziunali rispetti da i prudutti di digradizioni di Casein, chì ponu attivà a capacità fagocitta di macchione di macrofli. Questi peptidi immune-si ponu interagisce cù u tessulu lymfoide intestinali è ponu penetrà u muru intestinale per affettà direttamente linfociti periferi. A timina, cum'è un fattore immune, hè stata applicata in a medicina clinica è hà ottenutu risultati significativi in u trattamentu di l'infedizioni è immunodeficienza. A proteina di Soia hè una fonte d'alimentariu chì pò furnisce peptidi immune-attivi. I studii anu mustratu chì a cugliera di a cugnà l'idrolisi è u puisu esimulante è u idrollys à variiri per a mistotante In oltre à epidi soia, u pepoida prodotta da a degradazione di e proteine in i prudutti latticichi ghjucanu un rolu impurtante in u regulamentu impurtante.
Per filetti immunologicamente riprovementé principalmente a funzione immune di u corpu di linfocatole è impattu a traduzzione mononucle camp è di a secessione di l'ossidu nitricu è a secretia di l'ossidu nitricu è a secretia di l'ossidu nitricu è a secretia di l'ossidu nitricu è a secricazza è a secreva. Sintesi di l'ossida nitricu inducibile in macrofagi. Puderanu stimulà a proliferazione di linfocatini, rinfurzancendu a capacità di macrofiche di macrofiche, è migliurà a capacità di l'infizioni di u patitudine esterna, dunque requecta a situoghe esterna.
Certi frammenti di peptide cù effetti imunostimulatori sò stati truvati in u latte umanu è u latte di vacca, chì ponu rinfurzà a capacità di i macchi fagotifiche. Inoltre, dopu u trattamentu enzimaticu d'uitu, proteine di latte, proteine soia, è di prutette di risorse pò ancu pruduce perciglie cun uttimitu sostanze cù l'attività immune.
3.Effettu antioxidant
Etioidant Per Populi attuTI, quandu aghjuntu à carne prudutti cume cunservanti, ponu impedisce effettivamente l'acidi grassi di l'oxidazione, persi avè una manciata grassi in l'alimentariu è animale alimentatori. I studii anu dimustratu chì i idrolisi enzimaticu di a proteine di soia cuntenenu ancu pepetti cun l'attività antioxidant. Chen è altri estrattiPetti multipide con funzioni antioxidant da l'idroliseghja enzimaticu di soia, è questi peptidi impedite a perocessivazione lipidica di l'acidu linolicu. Attualmente, uni pochi pepetti antioxidanti cum'è carnosine è glutathone sò stati studiati in prufundità.
Carnosina hè una sustanza chì si trova in musculu animale chì pò inibisce a reazione di l'ossidazione di u zonidia in u ferru, hemogliblina, lipoblin, lipoiclegenase, è Sandlet Oxygen in vitro. Qualchi pepti è i idrolisi di a prutezzi anu a capacità di caccià u metalli purti è prumomu a decomposizione, diminuite u rèdimentu di u cuntenutu di i radici di identifissu, è di sicuru riduce a generale di a generazione di i radicali liberi. Antixidi l'adtivuti attuali, cume a carnosine, gluta di potini, e idrovali soy, serve cumpresu u volestu naturale è sò vantaghji cum'è un bonu effettu per l'applicazione.
U meccanisimu antioisxidu cumprenescenti in herogen di l'idrogenu à l'enzimi antioxidant, chelendu imi di metalli, è di catturà radicali metalliche. In organismi viventi, parechje sustanzi cù l'attività antioxidant sò proteine. A causa di e so proprietà emisanti, puderanu mediate l'interfaci d'oliu, chì hè di grande significatu in eliminà i radicali grassi gratuiti in u corpu è inibita.
Tempu post: 2025-09-01