Trasferimentu di Energia di Risonezione di Fluororescenza (fret)
U trasferimentu d'energia di ripresa di u fluoriscenza hè un prucessu di trasferimentu di l'energia chì ùn hè micca radicativa l'energia di l'energia hè trasfurmata à l'accessu eccitatu per l'interazione di e coppie elettriche intermoleculari. Stu prucessu ùn ne implica micca i fotoni è hè dunque micca radicariu. Stu assay hà i vantaghji di esse veloci, sensibili è simplici.
U tintu usatu in u desideriu di u fretu pò esse identicu. Ma in a maiò parte di l'applicazioni, diverse timine sò veramente usati. In brevi, u trasferimentu di energia di resonanza luminosa hè u trasferimentu di un paru di dipole da u donatore (tinta 1) à l'accettore 2) quandu u gruppu di donatore hè eccitatu. In generale, u spettru di l'emissione di gruppu di donatore fluorofore chì supereurisce cù l'assorbitu Spettru di u gruppu di accettatore. "Quandu a distanza trà i dui fluorofori hè adattatu à (10 - 100 à), u trasferimentu di l'energia fluorofore da u donatore à l'accettante." U metudu di u trasferimentu energeticu dipende da a struttura chimica di u cuntapettu:
1. Hè cunvertitu in a vibrazione moleculare, vale à dì, a luce luminosa di u trasferimentu di energia sparisce. (U receptore hè un quench light)
2. L'emissione hè più intensu chì u recptu stessu, risultatu in un redshift in u spettru di fluorescenza secondaria ". (I receptori sò emittitori luminosi).
U gruppu di donatore (Sansans) è accettanti Gene (Dabcyl) sò uniforme in uniformate di u trastinu di l'amata, è quandu u sustrativu ùn hè micca disconicatu, dimscrittà un editu di fluorina è dopu Doppu l'HIV-1 Darronessione di Protease, e candi ùn sò più stanchi da Dabcyl, è Edans Luciferi ponu esse detti. A dispunibilità di l'inhibitori di Protease pò esse monitoratu da i cambiamenti in l'intensità di l'intensità di u fluorescenza.
Fret peptidi sò strumenti convenienti per studià a nonspecificità di peptificazione. Dapoi u so prucessu di reazione pò esse continuamente monitorizatu, furnisce un metudu conveniente per rilevà l'attività di enzyme. A scumessa prodotta dopu l'idrolisi di i bonds di peptide da u donatore / accettazione furnisce una misura di l'attività di enzima in cuncentrazioni nanomolari. Quandu a tret PEPTIDE hè Intattu, mostra una flash brutta, ma quandu ogni pepetto internutu u donore / accettà una flash, chì pò esse rilevatu solu per continuà.
Tempu post: 2025-07-02